Poznań, 10.10.2025 r.
Zgodnie z § 5 pkt 9 „Regulaminu udzielania zamówień współfinansowanych ze środków publicznych w tym pochodzących z budżetu Unii Europejskiej’’ Zamawiający informuje, że w postępowaniu przetargowym NR 1/10/2025/SMJEZYCE/EA3 w Zapytaniu Ofertowym zmianie ulega adres internetowy, występujący w następujących punktach:
Pkt II. Tryb i numer postępowania. ppkt. 1
Pkt IV Informacje uzupełniające. ppkt. 5
Pkt VI Sposób przygotowania oferty, związanie ofertą, miejsce i termin składania ofert oraz ich otwarcia. ppkt. 11
Pkt XIV Tryb zawarcia umowy oraz warunki płatności. ppkt. 2
Prawidłowy adres brzmi następująco: www.smjezyce.pl/przetargi.php
Poznań, 10.10.2025 r.
Zgodnie z § 5 pkt 9 „Regulaminu udzielania zamówień współfinansowanych ze środków publicznych w tym pochodzących z budżetu Unii Europejskiej’’ Zamawiający informuje, że w postępowaniu przetargowym NR 1/10/2025/SMJEZYCE/EA3 w Zapytaniu Ofertowym zmianie ulega pkt VI „Sposób przygotowania oferty, związanie ofertą, miejsce i termin składania ofert oraz ich otwarcia’’ ppkt. 10. Prawidłową treść przedstawiamy poniżej:
„10. Wykonawcy są uprawnieni do składania zapytań do treści niniejszego Zapytania Ofertowego wyłącznie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail: info@smjezyce.pl. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieudzielania odpowiedzi na zadane przez Wykonawcę pytania, jeśli wpłynęły one do Zamawiającego później niż na 5 dni roboczych przed terminem wyznaczonym do złożenia ofert.
Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w rozumieniu ustawy z dnia 18.01.1951 r. o dniach wolnych od pracy.’’
Poznań, 10.10.2025 r.
Zamawiający informuje, że istnieje możliwość realizacji płatności częściowych za Przedmiot Zamówienia NR 1/10/2025/SMJEZYCE/EA3. Zgodnie z § 17 pkt. 1 i 2 „Wzoru umowy" – Załącznik nr 19 do Zapytania Ofertowego:
- Strony uzgadniają, że zapłata na rzecz Wykonawcy za wykonany przedmiot Umowy następować będzie częściowymi fakturami za poszczególne zadania określone w § 12 oraz fakturą końcową, po komisyjnym ostatecznym odbiorze wykonanych prac na danych nieruchomościach oraz usunięciu wad i usterek, przez Zamawiającego i przy udziale Wykonawcy.
- Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty należności za wykonane prace na daną nieruchomość, określone fakturą wystawioną na podstawie protokołów odbiorów częściowych i protokołu odbioru końcowego, w terminie 21 dni od dnia otrzymania faktury.
Zamawiający informuje, że nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet realizacji Przedmiotu Zamówienia.

Poznań, 7 października 2025
ZAMAWIAJĄCY:
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA LOKATORSKO – WŁASNOŚCIOWA „JEŻYCE”
ogłasza Zapytanie ofertowe w postępowaniu o udzielenie zamówienia na:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych wraz z magazynami energii i systemami zarządzania energią oraz instalacji powietrznych pomp ciepła wspomagających przygotowanie c.w.u.
Zadanie 1- budynek mieszkalny wielorodzinny przy ul. Raczyńskiego 78A-80C w Poznaniu (Z1)
Zadanie 2- budynek mieszkalny wielorodzinny przy ul. Raczyńskiego 82-86A w Poznaniu,(Z2)
Zadanie 3- budynek mieszkalny wielorodzinny przy ul. Szarych Szeregów 26-36 w Poznaniu.(Z3)
Zamówienie realizowane w ramach projektów sfinansowanych przez Unię Europejską w ramach KPO przy współpracy BGK – objęte GRANTEM OZE.
Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem:
NR 1/10/2025/SMJEZYCE/EA3
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - specyfikacja techniczna znajduje się w Załącznikach nr 1.0, nr 1.1, nr 1.2 a Projekty wykonawcze w Załącznikach nr 5, nr 6 i nr 7 do Zapytania Ofertowego.
